Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Nyklippt & Världen är allt bra liten.

Nu äntligen efter lite om och några men ringde ja imorse å bokade klipptid på Attityd i Umeå (kan rekommendera stället).
Efter lite småprat med frisörskan kom ja in på att fråga vars hon kom från, Boden sa hon.
Kalix, svarade jag.
Hon: Jahaa, men jag har stuga i Töre!
Jag: Jaså, vars i Töre?
Hon: Den ligger lite utanför Töre, i Sörn.
Jag: I SÖRN, Men de är ju där ja kommer ifrån!
Så visade det sej att jag vet ganska precis vars stugan ligger. Hon har varit ganska mycket i Sörn om somrarna så de är lite konstigt att vi inte stött på varandra, men vi bestämde att vi lär synas i Sörn sen till sommaren iaf. :)

Så här blev resultatet av klippningen
Nyklippt okt 2010
Passar även på att berätta om dagens outfit.
T-shirt från H&M, Skinnjacka från Carlings, Frisyr från Attityd och Jeans från, jag vet inte vars.

Hahaha, känner mej som värsta bloggnörden nu. :P Men vad gör man inte för mänskligheten (lr nå).

Fick förresten hem biobiljetterna från Sibylla idag, och den lycklige (lr olycklige, så odräglig som man är) som får följa med är: http://vadgorhan.blogg.se/2010/october/vedhuggardag-och-framforallt-kalvdans.html#comment, Grattis!




Nu ska jag rensa lite löja och tillaga på något sätt, så att jag för en gångs skull hjälper till i köket här i kollektivet och inte bara håller på med allt annat så att när jag kommer hem är middagen redan färdiglagad (fast är ju rätt skönt de me)!
Men mina kära läsare, HÅLL UT! Nästa inlägg är inte långt borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0