Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Man kanske skulle ta igång bloggen igen.

Är nu ett j***igt långt tag sen ja blogga nå sist.

Va hände? Va har du gjort? varför har du inte bloggat? Undrar ni.

Inte vet ja, svarar jag.

Faktum är att ja vet inte vars hela fjolåret sprang bort. tycker inte att ja har hunnit me nånting, men har som ändå på känn att ja har gjort nånting iaf.
Kan ta å kika igenom nå bilder från sommaren å se om ja har nå projekt att lägga upp å skriva om (för de är ju mek-projekten som personifierar mej mest iaf).

Har iaf haft väldigt mycke å göra i skolan nu den senaste tiden. Om man ska dra en jämförslse så har ja gått från tre år i skolan å bara "slöat" (inte riktigt men..) till å måsta ägna tid åt skolan minst tio timmar per dag.. Inte va ja är van vid. Har dock varit intressant å bra kurser iaf. Men som trist att ja t.ex. inte kunde åka å jaga me Kiro nu, sönda månda å tisda, utan måste vara i skolan p.ga. obligatoriskt..

Håller på å rensa frysen från fjolårskött, så lagade till en bit entrecot och en bit ytterlår me potatisgratäng till å en rövinssås som Anton gjort. GOTT!

Nå nu ska ja int skriva nå mer utan lite snabbt leta rätt på en bild att lägga upp som "dagens bild".
Å nu hitta ja en bild som onekligen påminde mej om de hemska att våran regering i Finska föreningen har blivit störtad av ett nytt gäng som nu kallar sej regening, men Oskar Tallbarki Gustavsson sittandes med "min" väst å "min" hufvudbonat i egenskap av Presidentii.

Nu kanske det passar bättre me en svartvit bild på den tidigare regeringen som nu gått i graven efter mycket hårda strider av den nu sittande regeringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0