Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Semla

Igår var det dags för semmelpremiären för min del.
Jag tycker mycket om semlor och brukar därmed tjuvstarta säsongen en aningen. Dock har jag en regel att inte starta före nyår. =)
Ifjol bakade jag 75 semlor och åt själv 15 st, får se hur många de blir i år.




Bild stulen av Julia F
Då jag har varit upptagen med allt annat så har ja int bloggat så mycke på sistone, men ska blogga så fort ja hittar på nå roliga projekt att lägga ut.
Var å högg i skogen förra veckan å lyckades trampa på en kvist som blev arg och stack mej i ögat, tur i oturen så träffade kvisten bara ögonvitan.

Dag 1



Dag 2

Nu har de iaf typ gått bort och jag har oförändrad syn = ser som en örn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0