Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Plog 740-in - Nu på Youtube!!

Nu är det återigen ett tag sen ja var inne på bloggen.
Sara som för övrigt har varit uppe i Sörn me mej en vecka å åkt skoter, hundspann, traktor, ätit gott, målat tak i bagarstuga, varit i verkstan å skruvat i bl.a. skoter. Är nog en massa mer att tillägga men intet att förglömma så har hon fixat till min blogg lite grann så nu finns det en kategori som heter "Projekt och Mek". Där kommer jag att lägga upp alla mina projekt och mek-inlägg, och även lägga dit mina gamla projekt och mek-inlägg nån gång då lusten faller sej på.


Här en dag då det snöade, ryckte jag som vanligt ut me plog 740-in å gjorde vägarna i byn farbara igen.
Har lagt upp en youtube-video på de (hade en viss efterfrågan från folk som ville se plogen "i action") så nu är den videon tillgänglig för allmänheten.


http://www.youtube.com/watch?v=hvXCv-BrFVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysko

2011-01-28 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0