Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Spritmissbruk

Gjorde världens tabbe idag..
Fick surt upptäcka att fickorna i min skinnjacka inte riktigt var nog stora. Satte en oöppnad nyss inhandlad 33cl spritflaska i fickan för att jag hade händerna fulla. Den satt så bra i fickan men föll sedan i marken och p.g.a. lagen om alltings jävlighet trillade flaskan ur fickan ett steg in på asfalten istället för att trilla på gräsmattan och gick därmed sönder, lite surt det.

Alex och Björn V tittade förbi ikväll och käkade tårta som var kvar sen helgen, fick en bok om Whisky så då blev det sjävklart med en miniwhiskyprovning hemma i baren för mej å B.

Var på exkursion idag och kollade på nå Contortabestånd.
Där fick jag denna fina bild på, "Allas våran Jocke". Idag alias "Ekorren"

Jocke, Alias "Ekorren"
Lite dålig kvalla med mobilkameran men, U got the point.

Är förövrigt jävligt sugen på två saker just nu:
1. Byta skoter
2. Fara på skidresa nånstans

Anders W var förbi mej igårkväll och vi kom in på skoter och skidsnack och kom in på gamla skoterhändelser, kollade skoterbilder och gjorde vinterlängtan lite större (som den alltid blir om hösten). Jävlar va fort tiden gick då.

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha vilken fin liten ekorre :D

2010-10-04 @ 23:19:25
Postat av: Saaaara

haha Jag lovar att läsa din blogg Göran. Vill ju veta vad ni tokar håller på med nu när jag inte har koll på er längre :P

2010-10-05 @ 02:36:42
Postat av: Anneli

Hahahahaha, jag gillar lagen om alltings jävlighet! Den borde dom ta upp på fysiken eller nåt =)Fin blogg förresten, namnet på den framför allt ;)

2010-10-06 @ 18:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0