Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Dan före torsdan

Har nu suttit 25 minuter i telefonkö till Kommunicera, verkar inte som att dom tänker svara. Ska försöka övertala dom om att jag faktiskt är student för att skolan inte kan ge ut dom uppgifterna till kommunicera och då kan jag inte få studentrabatt på mitt internet, vilket suger.


Blev klar med en inlämningsuppgift idag och gick för att komplettera min GIT-tenta muntligt för att den skulle bli godkänd. Väl där hos läraren upptäckte han att den var klart godkänd sen tidigare och att han bara hade lyckats missa att jag var godkänd redan från början.
Var ju skönt att det löste sej så smidigt, men klantigt av läraren tycker jag.


Är som tomt i lägenheten nu när de inte alls bor nå djur här. Under mina tidigare år i Umeå har de ju alltid bott åtminstone en hund här i lägenheten. Saknar Emils hund, Gnista.

Foto: Emil Modig


Funderar vad man ska hitta på nu idag fram tills buggkursen startar.
Kanske blir att pilla navelludd, lr sova en stund. :)


Kommentarer
Postat av: Oskar Tallbark

Navelludd, helt klart.

2010-10-13 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0