Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Nu måste man vara hipp!

Jaha, så numera är man bloggägare!

Jag fyllde ju år i torsdags så då passade det fint med en födelsedagsfest under helgen.
Blev en lyckad fest med många trevliga personer och även en del presenter, bland annat denna blogg som designats åt mej.
Ska ta å försöka att hålla igång med skrivandet nu ett tag och utvärdera om de här är något att ha.

Björn (som jag för övrigt räknar, kommer att bli min trognaste läsare) tyckte i våras nån gång att jag skulle skaffa mej en blogg för att den skulle nog bli väldigt olik andras bloggar, att den skulle revolutionera bloggvärlden (men jag är nog lite skeptiskt) men, "jag ska göra mitt bä´sta" Citat. Cris W, Idol 2010.

Vet inte riktigt hur ja ska lägga upp bloggen eller bloggandet, men där har jag Alexandra som experthjälp. Kvällens och mitt premiärbloggande någonsin får bli test för hur man gör det basic. specialeffekter får komma senare.

En utmaning jag ser med denna blogg är att den ska bli så intressant att självaste Emil M ska titta hit regelbundet för att uppdatera sej med "det senaste"

Nå man kanske ska beskriva en så slagkraftig rubrik som den ja nu skrev.
Finns inte så mycke att beskriva egentligen, utan var de första som dök upp. Men lite hipp är man ju nu med både facebook och blogg. :P


Dessa två tårtor + en pannkakstårta stod för maten under kvällen = GOTT!

Dessa två + en pannkakstårta bjöds det på under kvällen

Kommentarer
Postat av: Catrine

Keep it up! :)

2010-10-04 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0