Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Nu är man ren igen!

Nyss hemkommen efter den sedvanliga tisdagstraditionen med "Tisdagssauna", är extra skönt med sauna nu när graderna börjar krypa ner mot nollan (och lite under). Denna vecka skickade vi varken ut något mail (på Slu) eller något facebook event, det var kul dels att det kom många ändå och dels att många efterfrågat om det är sauna denna tisdag.
Här på bilden är hela Finska Föreningens medlemmar samlade.



Ikväll gjorde jag en intressant marinad till nå innanlår som ska tillagas imorn.
Ingredienserna, typ iaf,

Koncentrerad så att det blir exakt rätt mängd av varje ingrediens till marinaden.

Dagens outfit:
Jack Daniels flaska
Peak tröja
Jeans


Kommentarer
Postat av: Oskar Tallbark

Varifrån kom flaskan, tröjan och jeansen?

2010-10-27 @ 07:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0