Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Montag

Har mest bara pluggat idag inför tentan imorn.
Vid tre fyra-tiden hade jag en paus och blev sugen på nå sött att äta, men hade inget hemma så ja for å sprang istället. Första träningspasset förutom röjning sen i våras under våran "Södra Sverigeresa"
Gick faktiskt skitbra, sprang en lagom runda på typ 5km, Upptäckte även att jag inte hade tappat all kondition under sommaren och pipljuden i halsen (som jag normalt har vid träning under sommaren p.g.a. pollenallergi) var som bortblåsta nu när pollensäsongen är över. Måste försöka hinna med åtminstone ett springpass per vecka så man håller sej i någorlunda form sen framöver.

Tycker det har blivit lite väl varmt väder nu igen, snön är som bortsmält i princip överallt.
Minus och mera snö är det ända rätta för den här årstiden!

Dagens bild.

Foto, taget längs Vithedenvägen - Kalix


Kommentarer
Postat av: Alex

Fin bild! Björn sa att det var kladdkakansdag idag eller nå. Bakar du? ;D

2010-10-19 @ 12:14:43
URL: http://alexandrabenavi.blogg.se/
Postat av: Oskar Tallbark

Skulle du kunna slänga upp en karta på rundan så att alla dina fanns kan ut i hopp om att träffa på dig/i hopp om att skaffa tillräckligt med muskler för att överleva vintern?

2010-10-19 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0