Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Mobilblogga?

Jag har kommit fram till att jag skulle behöva ordna till så att ja kan blogga från mobilen min.
Känner att det finns ett behov av flera mindre spontaninlägg istället för de som nu oftast blir med bara typ ett om dan.

Middagen med grabbarna + Catrine blev en dundersucce som måste göras om! Pottigratäng och grillad fläskfile, det om nåt "knullar munnen"!


Har haft en plenty nice dag ida, en lugn dagenefterdag med bl.a. en riktigt god blåbärspaj.
Fick agera lite bilmekaniker sen på kvällen då elhissarna lagt av i Öhmans bil, sen blev det filmmys hos Björn å Catrine med filmen Robin Hood.

Kommentarer
Postat av: Paprikabosse i gråa skor

De e robinhhood jag vill ha =)

2010-10-26 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0