Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Exkursion

Vi ska ut i skogen med skolan idag igen.
Efter en redig frukost bestående av "tunnbrösmola" bestämde jag att dagens lunch får bli bacon och ägg tillagad över öppen eld och förstås en kaffetermos efter maten.



Dagens outfit:
Blåkläderbyxor
Björnkläderbälte
Fällkniven kniv, modell F1
Craft underställ
Helly hansen tröja (fältkavaj)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har ju redan fattat detta med bloggande! Wow vilken outfit! :)

2010-10-05 @ 09:12:18
Postat av: Johan

Oj Oj vilken blogg!!

2010-10-05 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0