Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Dan innan, dan efter, dan före, eller bara söndag

Kan börja med fredagen och dess fantastiska väder - sol minus och lite snö.


Så bra som det blir med en mobilkamera. Föreläsning ute i fält iaf.


Har fått lite påbackning för att ja inte skrivit upphovsmannens (kvinnans) namn vid kladdkakereceptet.

Den som fört detta fantastiska recpet till mej är iaf Jessica Norberg.


Igår (lördagen) hade vi i Finska föreningen, http://www.facebook.com/?sk=media#!/finska.foreningen utlyst en vedfixardag/förfest-fest-efterfestdag.
Blev en lyckad dag med motorsågskörning, vedklyvning och vedtravning i den numera välfyllda vebon. Var gång man stannade, och blickade upp såg man hårt arbetande jägmästare (främst ettor, 10/15) som arbetade med en iver som bara en man som väntar belöning i form av pilsner kanarbeta.
Fram mot kvällen då det mörknade och vi var klara med hårdslitet belv det dags för bastubad och eldning uomhus.

Här, Gunnarsson förbereder sej för att springa över elden.

Sista och "bästa" bilden under kvällen

Amiraalii - Daniel Regemar, gör "sexypose" i duschen efter bastubadet!


Kort samanfattat har det varit en riktigt bra helg (lr slutet på veckan) med bio, film, vedhuggning, bastubad med mera!
Dessutom har jag fått hem mina två favorittidningar - Herman Hedning, och Snowmobile!

Nu idag väntar inte lika roliga saker, nämligen tentaplugg.


Dagens bild blir idag glada gubbar

Besiktningsgubbarna blir alltid lika glada om man ansträngt sej att fixa bilen inför besiktningen.
Här har jag rostlagat 740in och sätter som alltid denna tagg då ja haft upp bilar på lyften hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå herman hedning och snowmobile, trodde du gillade veckorevyns extratidning bäst.. ;)

2010-10-17 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0