Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Celebert besök!

Gick och la mej sent (som vanligt) igårkväll/inatt och klev upp extra tidigt imorse för att ja skulle ut på morronprommis med Gnista. Var egentligen trött som fan, men såg ändå fram emot morgonpromenaden med favorittjejen min så det blev inga problem att stiga upp.

Gnista!


Kan säga att köttet som jag marinerade igår blev sjuukt gott tillagat av Rikard och Julia idag.

Är riktigt trevligt nu när både Modig och Gnista är här i lägenheten igen, blir en hel del mera kaffedrickande, mycket skitsnack å en å annan whisky i hemmabaren.

Ägnade en del av kvällen till att försöka övertala Modig om att jag ska ta hand om Gnista under nästa vecka också men fick ett blankt nej. Då provade jag med att fråga vilken tid han ska åka på fredag, om han har bråttom iväg å så, å sa att OM jag skulle "råka" gå på en jättelång promenad med Gnista just då när han ska åka hemåt så kanske han inte hinner vänta på att jag ska komma tillbaka med henne och att jag dessutom "råkat" glömma mobilen hemma så att han inte kan komma med bilen och hämta henne.
Men han tyckte inte att det var någon bra ide. :/

Har även hunnit med en hel del skotersnack med Modig och det gjorde mej inte direkt mindre sugen på att byta upp mej. Har funderat nu under hösten på om ja ska byta skoter till en Ski doo MXZ Renegade 800 eller inte. Lutar nog (och har hela tiden lutat) mot att det blir att byta upp sej.

Typ en sådan skoter skulle det bli isf.


Oskar, jag ber om ursäkt för att jag inte skrev var gårdagens outfit kommer ifrån.
Flaskan är iaf inhandlad bakom Ica på Mariehem, tröjan kom tomten med och Jeansen hittade jag i garderoben (men är mest troligt köpt på Up2, eller MVG-gallerian i Umeå).


Blev även en hel del gamlaminnenfrånGränsen*-snack (*Gränsen = Riksgränsen), och även en del tittande på bilder så kvällens bild får bli:

Emil Modig som kört fast.
Satsade allt som gick att satsa i den snömängden som var (största uppmätta snödjup sedan 1981) och kom ändå inte mer än några meter då de började gå uppåt. (satte mej själv på samma ställe efteråt) Sjukt härligt före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0