Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Buggmästare!

Buggproffs - Check
Ännu ett kryss i listan på saker man gjort genom livet.
Har gått en buggkurs på Skogis i sex delar och avslutningskvällen var ikväll.

Kom snö tidigare idag, som vanligt blir man mycket piggare och gladare vid den åsynen men vart mest regn av de hela tillslut å nu är de mesta nog borta. - 3 grader ute nu och Yr.no har lovat kallt till på sönda iaf. :)

JAg å Björn har varit tre vändor till tippen me nå skrot som JVF behövde bli av med, bland annat nå bildäck med fälg. Dom där däcken fick man inte slänga på tippen, utan på ställen som man kan köpa däck på. Vi begav oss till Okq8 längs Kolbäcksvägen, åkte till baksidan av butiken och letade efter vars man skull slänga däcken, hittade inge ställe att lägga dom på, så vi la dom utanför porten till däckverkstan. När vi var på väg därifrån kom en tjej från butiken ut me nå andra sopor så dumt nog frågarde jag henne om vi kunde lämna däcken där eller om vi skulle sätta dom på nå annat ställe, då visade det sej att dom skulle ha betalt 200:- för att ta emot däck med fälg på. Dumt nog var man ärlig och frågade snällt istället för att sticka när man hade chansen. :P



Dagens Bild:

Reegard blir finfriserad av Emil och Hassep övervakar så allt går rätt till!
Nu är bara frågan, när bär det av till gränsen nästa gång?

Kommentarer
Postat av: Larsha

Snart hoppas jag.. Börjar längta tillbaka nu..

2010-10-29 @ 19:37:00
Postat av: Anonym

Antagligen inte snart nog, vill tillbaka väldigt snart =)

2010-10-29 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0