Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Besök av Modig och Gnista ikväll!

dsc00084 (MMS)

Efter lite tjat till Modig (och Erika) att Modig skulle ta Gnista med sej ner till Ume ikväll när han kommer fick jag ett mms "från Gnista" med bilden ovan och denna text, "Hej göran! Tar du hand om mig medans husse flänger runt som vanligt om jag följer med han ner? :-)" Något lycklig ja blev över det erbjudandet. Ikväll blir det tisdagssauna som vanligt å ida blir de att fortsätta på vårat grupparbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0