Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

-6 grader imorse!

Nå är det för härligt att komma ut om morgonen å känna den kalla friska höstluften, jämfört med den några plusgrader regnochvindfyllda luften. Keep it that way!



Idag känns som en sån där bra dag, ska å handla mat på Maxi och det blir med en välfylld 740i, man måste ju tänka på miljön (lr så blev den bara full). :)

Är en "inflyttningsfest av bibliska mått" på "grönan" på Nydalahöjd ikväll och jag blev inspirerad av vissa som skulle ordna "tjejmiddag" innan festen och bestämde för att vi grabbar (+Catrine) också skulle ordna middag. Vi har dock inte varit förutseende nog och tagit fram å marinerat nå kött innan så de får bli potatisgratäng och fläskfile istället (känner jag Catrine rätt så styrs det även upp lite sallad), som måltidsdryck tänkte jag nog ge mej in på en flaska rött, Casillero del Diablo.

Eventuellt blir det även att fara en sväng på älgbanan och panga lite med bössa mi, en Husqvarna 6.5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0