Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

En vanlig dag i Sörn

Till min lycka hade det snöat inatt så de låg nästan en dm snö på backen.
Mycket skönare när de ligger snö på backen å i träden då allt blir så mycke ljusare och trevligare.

Farsan som fäller en tall





Ja hade inte riktigt så bra sikt som man önskar ha längs vägarna.


kom lite fjun även på eftermiddan (vad sörlänningarna skulle kallat snöstorm).
Lite halkigt längs vägarna, men ljust och fint att köra och så kan man ju leka lite å småsladda.

Nå så jävulskt skönt de är me bra lyse. Xenon is the shit!



Kvällen bjöd på gomiddag hos Johan å Lena.

Senare på kvällen blev det äntligen dags för årets första skoterrepa

Inte direkt bra skoterföre, men är ändå alltid lika kul me första repan!

Imorn blir de att baka tunnbrö, klådda å mjukkaka. Återkommer me bilder imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0