Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Seriös pluggdag

Har nog haft min seriösaste pluggdag på vääldigt länge. Har pluggat hos Björn från typ tio i morse i stort sett hela tiden (inte alltför mycke skitsnack) fram tills halv fem.
Känns som att det inte blir omöjligt att klara tentan iaf.

Anton Larsson ringde å bjöd över mej på mat till kl sju för att han lånat bilen en sväng. (tror han ska få låna den oftare). Efter middagsbjudningen blir det att fara på tisdagssaunan.
Kanske lite plugg efteråt, men troligtvis inte.

Kommentarer
Postat av: Alex

Va duktig är! :) Hoppas tentan går bra nu.

2010-11-02 @ 23:52:09
URL: http://alexandrabenavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0