Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Onsdag den 3:e

Idag har det blivit lite halvseriöst plugg för mej och Björn, men det har inte kännts som att vi behöver plugga så mycke mer iaf.

Kände mej lat nu fram mot middagen så ja beställde en pizza (Hawai) på pizzeria Maria. Hade tänkt att ja skulle spara typ halva att ha me under tentan imorn, men ack så hungrig jag var så hela slank ner.


På vägen hem från pizzerian passade jag även på att "dekaltrimma" Hoflunds bil.

Hoppas Hoffa blir nöjd med dekalen. :P


Senare ikväll blir det filmmys för tre norrlänningar och en värmlänning, har dock ännu inte bestämts vilken film de blir.


Imorn efter tentan bär det av till hemtrakterna (kalix) där blir det mest att jobba, men även kanske flyga lite och föhoppningsvis bastu hos Lundbäck.

Kommentarer
Postat av: Lundbäck

Då får vi installera bastuaggregatet först =) När åker du uppåt imorgon? Kanske vet en som vill lifta...

2010-11-03 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0