Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Måndagkväll

Middagen blev skitgod, fick Julia som matlagningshjälp och även en extra person vid middagsbordet (Stefan nånting som ska bo här till på onsda).

Såg en bild på semlor i tidningen, blev skitsugen och min tanke var "Å, semlor va gott! får man redan börja baka!" sen kom ja på att det bara var en tjuvstart i tidningen och att jag inte får börja baka förrän i Januari.
Men pepparkakor börjar det däremot vara säsong för nu!

Ett av fjolårets pepparkaksmästerverk
MDDR pepparkaka som fick pryda baren ett bra tag


Efter middan vallade jag och Julia våra skidor, ja tänkte bege mej till Nydalaspåret på onsda å åka. Nu har dom fått igång 900 m konstsnöspår (inte rundspår) blir att fara dit å jobba nå nattpass sen med att hjälpa dom med snötillverkningen.

Egenhändigt tillverkat vallaställ för längdskidor


Sen vill jag avsluta blogginlägget med:

Skägg!


Kommentarer
Postat av: Oskar Tallbark

Skulle man kunna få tillgång till vallastället eller veta hur man enklast konstruerar ett?

2010-11-16 @ 17:46:29
Postat av: Göran

Oskar, det är bara att höra av dej så får du komma och använda det.

2010-11-16 @ 18:32:17
URL: http://vadgorhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0