Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Måndag

Som ni trogna fans har märkt har de blivit lite bloggande i helgen, anledningen är fullspeckat schema.
Jag med ett gäng Slu:are åkte ner till uppsala över helgen för att gå på sittningen, Gåsamiddan. En mycket trevlig tillställning där den stösta gåsen jag någonsin sett sköts (60-70kg slaktvikt). I torsdagskväll när jag packade väskan (tog ca 3 minuter) lyckades jag glömma bort att packa ned både skogisvästen och kavajen, men kom ihåg att packa ner en mjölktillbringare på ca 4-5 liter. Så det kan gå.
Tobbe har ägnat helgen åt att reta mej för min övervikt (läs tidigare inlägg) och kallar mej för fetto och 27 (mitt BMI) men stabilt psyke som ja har, har ja ändå överlevt helgen. :P

I morse var jag del 1 hos tandläkaren (tar röntgenbilderna hos studenttandläkare och gör undersökningen hos folktandvården). Tog lite drygt en timme att få godkända bilder på alla tänder (togs några bilder sedan fick ja vänta för att en lärare ska godkänna bilderna, sen tas dom dåliga bilderna om) så nu har ja fått i mej en årlig dos av röntgenstrålning.

Nu blir det att laga middag, hemmagjorda hamdurgare och klyftpotatis. Efter det blir der att valla längdskidorna.


Kommentarer
Postat av: Saaaara

Du är king Göran! Bra med psyket, men råder dig att slåss istället. Känns mkt bättre :D

2010-11-16 @ 13:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0