Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Grupparbete

Gjorde ett riktigt gott kok me kok-kaffe i morse innan ja for till skolan så ja skulle överleva dan.
Har suttit nästan hela dan idag med ett grupparbete på tidsstudierna vi gjorde tidigare i veckan. Var iväg en sväng på dan å agerade privatchaffis till Jysk med Marja å Sara.
Blev även bjuden på middag nu ikväll av Sara så blir att åka dit bortåt nu på en lillstund.

Fick användning av min coola klocka idag (eller den har en bra funktion - usbminne). Arbetet vi skrev på säkerhetskopierade vi in på klockan (lite onödigt eftersom det ligger på Björns dator, på min mail och på min klocka.


Dagens Bild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0