Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

flashigare blogg! :P

Satt och undersökte om det går att via mobilbloggning få till en rubrik som inte består av de första orden i texten. Det verkar inte gå än så länge, men hittade en massa andra funktioner somman kan spejsa bloggen med, bland annat textremsan högst upp i bloggen (otippat nog har den låten samma melodi som "vem kan segla förutan vind" ifall det är någon som undrar) och text i webbläsarfliken. Fanns en massa annat som ja inte orkar fixa nu, utan det får bli vid ett senare tillfälle, hade dock velat få till fallande snö i min blogg men typ alla kommentarer till de sa att de inte funkade.


Ni som undrar varför det var så dött på bloggen igår var dels för att mobilinlägget jag skickade var på två sidor (det går bara att skicka mms med en sida) så texten på sida två försvann, och dels så var det för att jag la mej och sova kl 19, sen sov jag till 7 i morse. idag upplevde jag en ovanlig känsla, nämligen att jag inte kände mej trött under dan.

ikväll tvättas det för fullt, ska även försöka plugga en stund så man har nån chans att klara tentan på torsdag.


Je bärä sov å sov i timmar tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0