Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Externredovisning/skoterbyte

Ida efter ja käkat lunch for ja till Öhman å skull installera Visma (bokföringsprogram) på datorn. När ja kom dit satt han på blocket (surfade på blocket.se) och hade hittat en tv som han blev sugen på, tv befann sej på Mariehem så de var nära och bra för att åka å titta på den.
Impulshandlare som både han å ja är så visste ja att han skulle ta den så fort han ringt på den. Killen som sålde den var en prylnörd (iaf gällande det man ser (på) från vardagsrumssoffan), men han steg i aktning när han berättade att han kör skoter. Efter köpet var fullbordat blev de iaf att titta lite på hans 3D tv. ganska coolt, klart skarpare än på bio men skulle föredra större tv än 50 tum till de.

Efter tv transporten hem till Öhman me 740in sblev de att plugga externredovisning hos Björn i några timmar.
SEN, surfade jag på blocket å hittade en Skidoo Renegade 1000 - 06 som var till salu, och ev byte så ja ringde på na å hörde om min Lynx Rave 800 - 03 var intressant, å de var de så han kommer och kollar på den när ja far hem nästa gång sen får vi se om de om de blir affär. :)

Nu blir de att svänga förbi Ålidhem å där blir de förhoppningsvis att se på Pensionärsjävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0