Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Efter EPP på Skogis

Jävlar, nu har jag inte längre ledningen i km-ligan som vi "tävlar" i. Idag har Julia klättrat upp till ledningen med hela 28 km och jag på en andraplats med 19 km (om nu inte Rikard bara glömt bort att fylla i åkturen han gjorde i morse).
Kanske blir att åka en sväng imorn på dan, efter skolan och före ja ska ordna me efterrätten inför kvällen (tror ja vet va ja ska hitta på att göra iaf).

Ikväll blev de en lugn kväll att jobba på torsdagspuben som är varje torsda på skogis, eller lugn och lugn, allt folk kom ganska koncentrerat men de var lite lugnt i början av kvällen.

Var meningen att ja eventuellt skulle ha jobbat med snötillverkning på Nydalaspåret inatt, men dom verkar ha fått nog me folk så ja slipper! :)

Nu gott folk kommer snart John blund och hälsar på hos mej, så avslutar inlägget med denna bild på Björn (taget under "Dalaresan")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0