Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

@ E4an på väg ner till ume.

dsc03481 (MMS)

Kaffetermosen fylld och telefonen har fullt batteri! Blev nyss uppringd ang en telefonundersökning om swedbank. Satt å prata i tjugo minuter så nu är man snart i skellefteå. Återkommer med ett till blogginlägg senare idag om ja nu inte går å lägger mej direkt när ja kommer fram.


Kommentarer
Postat av: anders N

Så ska det se ut=)

2010-11-16 @ 02:19:57
Postat av: danyH

Hejsan, hoppas allt är lugnt?



Jag har precis börjat satsa riktigt stort på min ny designade blogg och uppdaterar flitigt, bara igår så fick jag 600 nya läsare från att ligga på 100 varje dag. Men även jag som marknadsför mig själv behöver ju en liten putt för att komma ut i eran värld, skulle vara grymt med ett litet "samarbete" , jag är öppen för förslag, jag gör musik/videos som du kan lyssna på i min blogg.



Om du kunde göra reklam för min blogg genom din så kanske vi kan skrapa fram någonting du vill ha eller dedikera till någon eller något vad vet jag? I can make a hit!



Hör gärna av dig :)



http://www.danyH.blogg.se/

2010-11-16 @ 02:26:30
URL: http://danyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0