Vem kan svepa en hela Gin? Vem kan slå sej på tummen? Vem kan skära i vännen sin, Utan att dra på munnen? Jag kan svepa en hela Gin. Jag kan slå mej på tummen. Men ej skära i vännen min, Utan att dra på munnen.

Skotertitt

Har skrivit tenta i Skogsteknologi i morse å den kändes då att gå hyffsat, iaf nog för att bli godkänd.
Efter att typ bara ha pluggat igår så får ja vara nöjd om ja klarar det. Var ändå en del som ja hade kunskaper om sen tidigare me maskiner å sånt.

Efter tentan blev de att bege sej hemåt Sörn med Jenny som passagerare, innan Sörn och innan ja lämna av Jenny for vi förbi Boden där ja såg på och provkörde en skoter, Ski doo Renegade 1000 Sdi -06.
Var i jäkligt fint skick å killen som har den verkar ganska pedantisk, han ska komma förbi mej i helgen å se på min skoter å om han vill ha den så byter vi me lite mellanskillnad förstås.
Var som ett litet barn inför sin födelsedag ju närmare Boden ja kom.
 

Imorn blir de att jobba i skogen (inte jobba å slita, utan köra Hypro efter de farsan fällt) kanske blir de att gå me sågen å fälla lite på sönda.

Brukar som alltid ha fullt upp när ja är hemma, imorronkväll blir de bjudmiddag i Morjärv men annars blir de mest jobba. Tjälen har blivit lite för djup nu för att bryta vägen ja skull bryta så de får bli till sommaren istället. Skulle iaf behöva tvätta av bilen min för nu tror ja att om ja skulle skrapa bort saltet så skulle ja ha minst en tio-årsförbrukning av salt, bilen är mer vit än röd nu.

Lutar nog åt att de inte blir nå flyga den här helgen iaf för de är nog så kallt, -20 ida å lär inte komma över -10 alls nå i helgen.

Återkommer under helgen då de blir intressant. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0